tisdag 10 augusti 2010

argh!

jag blir så arg på min jäkla telefon!! Varje gång jag skriver ett mess och kommer till slutet blir röda lur-knappen överaktiv och fungerar typ var jag än trycker, sen står det "sparar" i rutan ½sek innan det blir tomt. Men sen finns inte det jäkla messet ngnstanns!!!!!!!
I-landsproblem nr.2 är skolan aka bakugnen jag jobbar på. Tänk er följande scenario; 6 våningars solitt stenhus, igenbommat 2 mån i total värmebölja. Det kan jag berätta för er har hunnit VÄRMA UPP både väggar å golv å tak så det känns som en bakugn då du kliver in genom dörren! Puh, så tungt det var idag!
Nog om dagens i-landsproblem då.

Nu har jag bokat våra flygbiljetter hem, så för 3 flyg på 8 dagar blev det 177,11€. Inte så pjåkigt tyckte jag! Plus ca.75€ för 3 nätter på hotell. Jag ser så framemot det!
Fick helt oväntat besök av min nya elev + föräldrar idag, det var en söt liten prick. Skall bli kul med lite nya förmågor i min lilla klass! Det var så roligt på jobbet idag, jag älskar doften av nya böcker. Skulle ha kunnat bläddra i dem dagen lång och bara planera lektioner å projekt, måsta riktigt skärp till mig för att få ngt vettigt gjort :D och hur det blir med genomförandet av mina projekt sen i vinter vet vi ju alla. Men man kan ju alltid tro att man blivit flexiblare och bättre ;)

Skepp ohoj ner i soffan med Gabaldons sjätte å sista :´(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar