tisdag 13 juli 2010

underbart!

med lite värme och en riktig sommartid, njut så länge det varar för det är sällsynta saker! Sluta klaga och gnälla, det gjorde ju folk i vintras också då det var kallt, och det går snart om. Och det finns ju alltid vatten att svalka sig i efter jobb och dylikt.

Jag för min del tänker avnjuta kvällen tillsammans med den största kärleken i mitt liv. Har klämt in mina behag i senaste silkes-å spetsgrejen från England, klänningen är framtagen och det enda jag saknar och skulle behöva nu just (förutom ett par flip-flops till vardags) är ett par snygga och svala peeptoes. Det är mat och film som är utlovat för kvällen, sånt tycker jag om!

Imorgon efter jobbet åker jag till villan och bosätter mig där till söndag så bring on the heat bara så bänkar jag mig i havet eller i gummibåten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar