söndag 11 juli 2010

trött själ

Har firat i dagarna 2 och just nu är jag så trött så det kommer nog inte ner mycket hit före jag kryper ner under täcket efter en dusch.

Maxmo va sådär; kunde ha varit riktigt bra om det varit lite mindre område och planerat på lite annat sätt. Men kanske de lärde sig ngt till nästa gång?!?
Fotismatchen; vi satsade hårt i år med hejarklack och allt. Men av ngn anledning glömde vi nästan helt bort det då vi en gång var där och för varje år som går hänger man mindre med i vad som sker på plan och har mer aktivitet utanför. Huvudsaken dock att rätt lag vann och jag minns ställningen 5-0 :)
Storberget; jag glömde mingla och har sett typ mina småkusiner å Klimpen, ÅNGEST!
Langradin; va faktiskt lite lång i år men stora glapp. Störande ungar som sprang och tiggde och nästa slogs om godiset, det förstörde lite feelisen för oss andra!
Grillmaten; får högsta betyg. Den är så GOD, även om promillehalten inte är över 3 kan jag rekommendera Vörå Citygrillen!
Feelisen; kan väl inte vara annat än på topp med ett sådant gäng som vi har?! IQn e d iaf inte ngt fel på.

Bilder kommer i ngt skede men nu skall jag ta en dusch och krypa till sängs. Trevligt att hoppa in å jobba imorgon i denna värme, huua!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar