tisdag 20 juli 2010

nygammalt hår



har ÄNTLIGEN fått bort lite äckligt tjockt hår, sommarlätt och fräscht lagom till lördagens stundande bröllop. Plus lite färg och slingor så blev jag riktigt nöjd! Det enda som påtar mig är pannluggen, gilla eller inte gilla det är frågan!?! Och så den löjliga premanentutväxten som är allmänt ful, längtar tills jag får klippa bort den helt och får en tuff sprätanfrisyr :)

Annat nytt för idag; simkursen fortsätter, sämre väder idag så dags att ta fram våtdräkten. Fatta inte riktigt vem som har varit och bytt ut den 3nr mindre i min skrubb?!? Kände mig allt annat än smidig så jag hoppa runt som en strandad säl och försökte få den på mig. Klämde till sist in mig och såg ut som en vandrande michelingubbe med fettkorvar å valkar både här å där...blir ngt att ta tag i med hårdhandskarna i höst! Måste bara införskaffa ett par sådana först...äger inga från förr!
Min stackars pärlas avlopp har nu ett så stort hål i avgasröret så det låter som värsta mommoraggen och hela golvet skakar under mig då jag kör över 60km/h, vilket e mest hela tiden :D eller så har den ngt annat konstigt fel?!?

He va he, no ska ja vänt på na mat från min hungriga å trötta å utarbetade å hemskt oglada hjärtevän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar