onsdag 2 juni 2010

Det börjar närma sig LOV!!!

Fattar inte att det bara är 2 dagar kvar till skolavslutning!! Har världens press på att hinna få programmet färdigt, och sen när skall vi öva?!? Ah! Nå fick iaf just powerpointen klar, alltid något.

Har varit till Sjundeå med mina skidin å åkt flotte å tittat på småkryp, tror det räcker ganska länge innan vi åker någonstans igen ;)



Måste leta reda på alla sommarkläder och skor som jag har undanstoppade ngnstans så att jag kan skicka hem dem i helgen.
Fick världens ångest idag över nästa år vad jag kommer att få för rest-bläki-timmar som tar kål på mig...huuuua!
Var och åt med mina trevliga kollegor i måndags efter att vi alla inhandlat stipendieböcker. Fick världens megaStrawberryMargarita till efterrätt. Men den var inte så värst god, smakade bara socker och is. Men stor det var den :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar