tisdag 25 maj 2010

Häpi måndeijj

Igår var en lyckosam dag;
- jag hade ett mycket fint kuvert som låg i mitt postfack, inbjudan till en vacker fest i sommar :)
- jag fick mitt bokpaket från adlibris som innehöll D.Giabaldons nr.2 å M.Jungstedts nr.7
- postlapp väntade på mig då jag kom hem med meddelande att jag hade paket som väntade vid Kaserntorget
- vi var på en mycket lyckad utfärd till smådjurs sjukhuset och fick en fin guidad rundtur och mina skidin uppförde sig ganska opinigt :)

Tisdagen har varit rätt ok;
har mina egna hela dagen lång och vissa dagar är det skönt och vissa dagar mindre skönt, idag var det en skön dag. Tacksam över den kidnappade assistenten på BK/SL eftersom jag varit lite väl optimistisk med uppgiften :D sen lärarmöte med vitsordskonferans och jobbdagen avslutades med en våffla från gårdsfesten och fina samtal med 2 föräldrar.
Nu har jag avrundat dagen med disk, disk, disk, hämtat mitt paket från posten, ätit smörvänd sparris med parmesan och nu bänkar jag mig med min nya bok, ett glas rött och lite choko. + på fredag åker jag hem och får träffa massa fina vänner och min prins, ibland ler livet verkligen mot en!! < 3

2 kommentarer:

  1. Du e en riktig lyxfru du, vin, sparris, sushi, parma och gud vet allt som du lyxar till d me titt som tett :)

    SvaraRadera
  2. jepp, som sagt man måst unn sig ngt med jämna mellanrum ;) å förståss e ja oftast in på matdelen :D å ibland på kläddelen :)

    SvaraRadera