söndag 11 april 2010

Söndakväll

och jobbångesten kommer krypande. Glömde ta hem böcker så jag kan inte göra material ikväll -> tidig väckning imorgonbitti. Skall öva morgonsamlingsprogrammet med mina egna stjärnor imorgon, håll tummarna! Tiden går så fort och jag hinner inte alls göra allt det jag skulle vilja med dem...iiik!
Hoppas kommande vecka blir bättre än förra, den var tung och jobbig. Tyvärr har jag inte så höga förhoppningar eftersom möten är inprickade, mailen fortsätter rassla i min inkorg och telefonen piper. Men jag skall visa de jäkla idioterna att en landstjej knäcker man inte så lätt med storstadsmobbning!!!

Helgen har i alla fall varit avslappnande! Fredagen ägnades åt simning och besök hos E. Lördag sovmorgon, pinnpromenad och sen till Esbo på god mat, bastu och tjejsnack. Har igen utvidgat mina smaklökar, denna gång med smörvänd sparris med parmesan, gott. Och till huvudrätt min absoluta favorit för tillfället; Sushi :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar