lördag 20 mars 2010

våren kom kom! å nästa lön...


Jag saknar min läderjack! Men snaaart kryper det nog över plus så jag får ta den ur skrubben!
Köpte ett par jeans idag, det har jag inte haft på snart 2 år så får se hur ofta jag använder dem. Men vårkänslorna spira och jag tyckte att det skulle vara skitsnyggt till min kära jacka då våren kommer på riktigt. Och en påskgul topp följde också med hem från Itäkeskus, piggar upp lite i min svarta, vita och gråa garderob!




Sen kolla jag över skoläget, tzeezuz vad mycket svarta skor jag har! (har tre till nere i källaren, ett par stövlar, ett par pumps och ett par ankel med kilklack som är splitternya inhandlade i Åbo :). Men det kräver absolut att jag inhandlar ett par färggranna våren till ära. Samma sak på handväsksfronten tyvärr...
Så nu vill jag att VÅREN skall komma på stört!

Sticker på en drink till Kämp bar kvällen till ära nu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar