tisdag 9 mars 2010

soffnötare

har jag varit hela dagen idag. Sjukanmälde mig igår efter en helvetisk dag tillbringad på toa mest. Febern kom som bonustillägg sen på kvällen.
Så idag har jag mest vilat, sovit, tittat på x antal avsnitt av min nya teiniserie gossipgirl, slötittat och suckat över utbudet på tv, druckit jaffa, vatten och ätit frukt. Och det mesta har hållits i mig, hurra! Hemmadag imorgon men sen måste jag nog återvända till jobbet, man blir ju uttråkad med mindre!!

Inte är det bättre av att solen skiner utanför fönstret dagen lång och det ser varmt och fint och skönt ut där ute, skulle gärna ta mig en promenad och bänka mig på någon bänk, höhö.
Sugen på en resa, se något nytt, komma bort och bara njuta av främmande kultur och solen. Får väl nöja mig med att längta än så länge...men skam den som ger upp hoppet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar