lördag 6 mars 2010

Irriterad!

Enda stället gud kunde göra mig smal på var direkt under mina kvinnliga köttbollar. Men dem gjorde han förstås extra stora, vilket gör det helt jävla omöjligt att hitta en bh som passar! Och OM man MOT FÖRMODAN sku hitta någon så kostar de 1/8 av hyran typ. Jag blir bara så IRRITERAD!! Hoppas stort på min leverans som förhoppningsvis kommer nästa vecka, thänx to Pia!

Idag fick Titolina värkänslor, solen sken å det droppade å va skönt ute! Bort bort bort med all snö och välkommen torra asfalter, plusgrader över 5 och Hello vårskor med klackar och min läderjacka! Men ingen blev väl förvånad över att det snöade efter min lilla shoppingtur. Som förövrigt blev mkt lyckad, hittade nästan allt material till pyssel å småslöjd som jag skulle ha och då det var inhandlat hade jag så tunga och många kassar att jag inte ens VILLE gå in klädaffärer. Dock kom en liten (som efter packning ändå va ganska stor!) sportbag med mig hem, på rea! Den skall jag ha till jobbet på fredagar så jag slipper prackadet med många väskor då jag skall å simma ;)


Kvällens sköna outfit (kom med mig hem i misstag i torsdags, endast 10€ på Vila ;p)
som skall bäras i Esbo.
Ha en skön lördakväll sötisar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar