måndag 15 mars 2010

huspryl nr.1


Vi inhandlade vår första pryl till vårt kommande hus (det vi skall flytta in i om 15 år typ...) i lördags. Den är tung som fan, av gjutjärn och lite rostig, I love it! Ser precis så gammal och vacker ut som allt i vår stuga ska gör sen. Kan dock hända att vi nog provhänger på den i lägenheten först ;)
(och nej den förbenade bilden vägrar publiceras rätt väg, jag har prövat spara den alla vägar men NEJ) -morr!!-
Fick brev på posten idag av söta Sanna, brevväxling är så ROLIGT!! Jag blir alltid lika glad då det ligger ett kuvert och blänker på min bruna fula matta då jag kommer från jobb, hurra! < 3
Fick mina första VBL idag, helgprenumererar för att hålla koll på diverse annonser lörda-sönda ;) Men man är nog lite out då man bara läser fragmentariskt nyheterna.

Nu skall jag ta mina två förkylningsblåsor och slänga mig på soffan, kanske knapra lite riskakor. Är snål på glass å choklad så jag sku kun gå sönder! Kanske man kan köpa lite glass i medicinskt syfte?? För att kyla blåsorna menar jag ;)

2 kommentarer:

  1. jepp, it made me very happy :D
    å fan va kul e va å glad ja vart fö din skull!!!!

    SvaraRadera