onsdag 10 mars 2010

boredom

Det är egentligen ganska tråkigt att vara sjuk. Då jag var yngre tyckte jag det var det bästa som fanns; du fick ligga i sängen en hel dag och slumra, läsa och bli ompysslad av mami. Stiga upp ngt varv om du orkade och sen gå och lägga dig igen.
Nu är det ingen som pysslar om dig och du är bara ensam, instängd i en liten (varm!!) lägenhet och har tråkigt, speciellt eftersom den dumma datorn vägrar att låna hem serier...!

Men lite energi har jag haft idag; har provlagat morsdagsgåvan som mina små skall få göra i maj, Eukalyptusdoftande fotsalt, burken skall naturligtvis dekoreras lite mer. Tror jag skall pröva innehållet själv ikväll :) Reflexet kom med ett kort på posten igår. I like post å presenter å överraskningar!! Tack kära mamma!
Tror jag skall försöka mig på att koka lite tomatsoppa nu och få lite kraft. Jobbet kallar igen imorgon.

2 kommentarer:

  1. hoppas du blir frisk snart, kurera dej med allt som går! tänker på dej!

    SvaraRadera
  2. tack vännen!
    är tillbaks på jobb nu, men så mitt i allt blev det helg :D

    SvaraRadera