torsdag 11 februari 2010

för tidig väckning

Steg upp 1½h tidigare än vanligt i morse för att påta mig till skolan för utvecklingssamtal kl.8.00. (alla som känner mig vet att jag INTE! är en morgonmänniska) så gissa hur glad jag blev när ett meddelande trillade in i min inkorg 07.58 "jag kan tyvärr inte komma idag, kan vi ändra till en ny tid?" GAAAH!!!!

efter en dag med huvudvärk och äcklig jag-håller-på-att-bli-sjuk-och-tycker-mindre-om-störande-objekt-i-min-tillvaro-dag plus ett utvecklingssamtal avslutades kvällen med ett planeringsmöte på TP.
Vi planerar vårens personalfest och har lite svårt att bräcka fjolårets Tallin-resa då vi i nuläge har 21€/pers att röra oss med :/

Så ni får tills vidare hålla till godo med ett foto av årets festgrupp från första festen: Personalens välmående med tema "friskis å svettis" :)

4 kommentarer:

  1. Nämen vad kul att du bloggar! Välkommen in i bloggosfären :)

    SvaraRadera
  2. :) tack!
    få se hur länge det håller i sig ;)
    la till dig utan att fråga...har blivit så inspirerad av dig å sanna på sistone så jag tänkte what the F, varför inte pröva själv :D

    SvaraRadera
  3. Det e kul att blogga! Såg att Sanna också bloggar, skoj!

    SvaraRadera
  4. joo, ja följer er båda.
    väntar på väsk-releasen snart ;)

    SvaraRadera